Pysäköinninvalvonnan tavoitteena on lisätä järjestystä, turvallisuutta ja sujuvuutta kiinteistöjen pysäköintialueilla – ei aiheuttaa kohtuutonta haittaa. Pro Park Finlandilla ymmärrämme, että joskus valvontamaksu voi tuntua epäoikeudenmukaiselta tai tilanteeseen sopimattomalta.
Haluamme käsitellä asiat avoimesti ja asiakaslähtöisesti. Jos pysäköintitilanne on ollut poikkeuksellinen, ohjeistus epäselvä tai tapahtunut inhimillinen virhe, annamme mahdollisuuden korjata tilanne. Maksun mitätöinti varmistaa oikeudenmukaisen valvonnan ja palvelee kaikkien etua.
Täytä alla oleva lomake ja ongelma on poissa
Mitätöi valvontamaksu
Tärkeää
1. Miksi emme peruuta valvontamaksuja, kun se on mennyt perintään?
Valvontamaksu siirtyy perintään, kun maksua ei ole maksettu määräajassa. Tällöin prosessi on jo virallinen, ja yritykselle syntyy lisäkustannuksia perintätoimista, kuten hallinnollisista kuluista ja perintätoimiston palkkioista. Tämä ei ole enää asia, jonka voimme muuttaa yksittäisten pyyntöjen perusteella silloin kun valvontamaksu on aiheellisesti annettu.
2. Miten tämä vaikuttaa yrityksen luotettavuuteen ja asiakaspalveluun?
Reiluus ja tasapuolisuus asiakkaitamme kohtaan ovat meille tärkeitä arvoja. Mikäli emme noudattaisi selkeitä käytäntöjä perintäprosessissa, se voisi heikentää asiakastyytyväisyyttä ja luottamusta. Meidän tavoitteemme on, että kaikki asiakkaat kohdellaan reilusti ja tasapuolisesti.
3. Kuka voi tehdä valvontamaksun mitätöintipyynnön?
Ainut, joka voi tehdä valvontamaksun mitätöintipyynnön, on palveluntilaaja itse tai henkilökunta, jolle tilaaja on myöntänyt erillisen oikeuden tähän. Tämä varmistaa, että päätöksenteko on oikeassa käsissä ja estää väärinkäsityksiä tai väärinkäytöksiä. Pyyntöjä käsitellään vain näiden tahojen toimesta, jotta prosessi pysyy virallisena ja läpinäkyvänä.